Förlååååt..

...för dålig uppdatering igen, herregud va jag har blivit lat på att skriva här, men jag ska bättra mig och hoppas ni läsare är kvar!! Hinner inte skriva så mycket nu eftersom jag ska iväg till skolan strax, men tänkte bara skriva några rader så får jag skriva mer ikväll... idag slutar jag iallafall vid 3 i skolan, och då ska jag hem och sedan ska mamma och syster följa med mig till optikern, ska kolla synen för att jag ska skicka in nått intyg på att jag får börja övningsköra och då måste jag kolla syn, ganska självklart. vore ju tragiskt om någon skulle bli skadad när Rebecka Gustavsson kommer ut på vägarna, Watch out ! Jaja.. sedan ska vi till en tatuerare och boka tiiiiid, äntligen! var faktiskt och kollade med en i förrgår, men tydligen så ville inte han tatuera mig när jag är under 18 även om jag hade föräldrarnas intyg.. jävla snoppskalle, men så mamma ringde till en annan tatuerare närmare oss och frågade och han sa att det gick bra eftersom jag iallafall var 17 så.. JAAAA!! ni kanske undrar vad jag ska tatuera men det kommer väl upp en bild så ni får vänta ;) nu får vi ju hoppas på det att vi får tid innan sommaren, (vi? jag och syrran ska göra en likadan som symboliserar våran kärlek till varann) vi är så tajta så vi har bestämt oss för att göra en lika tillsammans. blir nog hur bra som helst. Men hallå där vänner, nu måste jag iväg, skriver mer när jag är hemma.. men haha tänkte lägga in ett ROLIGT klipp här bara.. sorgligt men sant, jag kan inte vara den enda som skrattar när folk gör illa sig eller gör illa andra.. skadeglädje kallas det, hahah.. ja, kolla så ser ni ju själv....... PUSS



Kommentarer
Postat av: Therese

Älskar dig mitt hjärta! Föralltid vi :) <3

2009-05-07 @ 11:57:12
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Carolinn

Åh låter mys :) Jag gjorde samma! Hade hem lite vänner sen drog vi ut. riktigt nice. Göra i veckan? :) Puss söt

2009-05-11 @ 16:43:17
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: Amanda Hofsten

Haha roligaste filmen på länge!, underbar att kolla på under en tråkig kemi lektion!:)

2009-05-12 @ 14:36:03
URL: http://hofstenshyllla.blogg.se/
Postat av: Amanda Hofsten

Haha våran lärare fick verkligen panik på oss, för vi kunde inte sluta skratta :) man tackar fast jag är inte så värst pro på att blogga. till exemple hur gör man som du har gjort massa olika bilder som kommer typ i böjran. man kan kall det ett eget tema, hur gr man det? kramkram:)

2009-05-12 @ 22:59:52
URL: http://hofstenshyllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0