Walking on a dream..

Tjena snyggingar! förlåt för dålig uppdatering, men som ni vet så harjag varit i London, kom hem i tisdags, sedan dess har jag mys med vänner och familjen och firat midsommar! Kan ju börja med att säga att jag hade det SJUKT JÄVLA UNDERBART i LONDON, redan planerat nytt besök! ÅK DIT VÄNNER! det är veeeerkligen värt pengarna, herregud... fyfan, älskade stället efter bara några timmar. hade önskat att jag kunde få vara där längre än bara 4 dagar men jaja, tillbaka ska jag iallafall det kan ni vara säkra på :) De fyra dagarna i London spenderade vi med grymt mycket shopping och mycket sevärdheter som till exempel; madame tussauds, picadilly circus, london eye, london bridge, mamma mia och mycket mer! Kanske den bästa resan jag gjort i mitt liv? jaa, inget slår ju Grekland och Rhodos, men London alltså.. fan lika bra nästan! ÅK DIT! nu har jag tjatat om det ett par gånger så jag antar att ni förstår att jag älskade det. Hoppas ni mår bra iallafall vänner och att ni haft en brastart på sommaren.. det har ju varit sommar ett tag nu men ja. tyvärr så är ju vädret mindre bra, men får hoppas att vädergudarna gör sitt! Snart drar jag till Kreta så då får jag iallafall lite sol på mig, men Sverige brukar ju faktiskt kunna göra oss lyckliga rätt så mycket iallafall. Och jag har inte ens sagt glad midsommar åt er.. herregud. Hoppas ni hade en fin dag trots vädret, men det är väl typiskt midsommarväder, eller hur? Vi var iallafall ute i stugan först oc åt god mat, drack nubbar och dansade runt stången, mycket trevligt. senare mot kvällen kom jag in i dimman och då blev det tyvärr inga kort, nått enstaka som blev mindre bra så känner inte för att ladda upp det. Men trevligt hade jag iallafall. Ni kanske förstår att jag tog en del kort när jag var i London så tänkte visa er en del här nu, hoppas ni diggar dom. dom kommer inte i ordning så ni får stå ut med det, kommer även några från midsommar! Enjoy babes! :)















Nu har ni fått sett iallafall några bilder från underbara London! kommer nog fler senare, såg att det började skina upp ute nu så måste sätta på mig bikini och springa ut så fort jag kan!! Men laddar upp några bilder från midsommar först, hörs senare vänner, take care! KISS











Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2009-06-21 @ 16:12:52
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Malin

fina bilder!

2009-06-23 @ 15:52:52
Postat av: lovisa

åh va kul med massa bilder :D



sv; va bra att du hade det bra :DDD oh så jävla fuskit att du drar to greece snart med. fyfan! hänger med dig ;) hehe



allt är bra med mig :D och dig med förstår jag ;)?

2009-06-23 @ 22:48:29
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0