Suuunday..

Hallå där gobitar! Hoppas allt är bra med er? förlåt mig för mitt lilla uppehåll, har haft fullt upp med att göra klart det sista i skolan och nu kan man väl iprincip säga att det är sommarlov för mig för jag har bara en lektion varje dag nu framöver, inte spciellt jobbigt. pratar bara om betyg å shit ändå så.. och vad ska jag säga, det är GRYMT JÄVLA SKÖNT! jag fattar inte att det är juni, att jag får sommarlov på torsdag, slutar i första ring (året har gått sjukt fort), åker till London på lördag, sedan hem och det är midsommar och sedan drar jag till peace and love.. liksom, det går så foooort.. jag får verkligen hoppas att tiden inte rinner iväg för fort för jag vill gärna hinna njuta rejält av sommarlovet! Hur som helst, jag tänkte lägga in en del bilder från olika saker jag har gjort under dom här dagarna jag inte har varit speciellt social här på bloggen.. Vad ska jag börja med..

Stockholm: Det var rätt länge sedan nu, typ två veckor sedan? Men seg som jag är så har jag inte lagt upp bilderna än, men jag och syrran var som sagt i Stockholm på shopping när jag hade studiedag för ja.. två veckor sen någonting.. det var sjukt trevligt, det är ganska uppenbart eftersom det omöjligt kan vara tråkigt när man är med världens bästa :) Vad säger du älskling, det blir väl några resor till den underbara huvudstaden i sommar, grönan, shopping å annat roligt.. Looking fooooooooorward!








Göransson Arena: Jag, aya, mamma & pappa var och kollade på Invigningen förra Lördagen, sjukt trevligt var det.. innan så grillade vi här, drack rödvin & sangria och myste. Sedan så cyklade vi iväg till Jernvallen för att kolla på. lyssna noga nu.. Sveriges största arena, det ni. och nu vet ni att den ligger i min kära stad, Sandviken ;) får väl hoppas det blir liiiiite mer känt nu på grund av våran stora Arena. hehe. Det var iallafall grymt stor där inne, när man har sett byggnaden utifrån så har man tänk.. 'nej men var den sådär liten' men när man kom in.. shit.. då var det stort kan jag säga. Tyvärr framgår inte det så bra på mina två bilder nedan men vafan, ni får tänka er hur stort det var. För er som har varit på Läkerol Arena som ligger inne i Gävle så är det ingenting att gemföra med eftersom hela den byggnaden skulle få plats i Göransson Arena.. så ni förstår att den är vääääldigt stor. Hur som helst så kom Thomas Ledin och Marlena Ernman dit.. och jag avgudar verkligen Ledin, diggat han sedan jag var liten. Har videoklipp när han sjunger osv som jag hade tänkt lagt ut men helt ärligt så vet jag inte hur man gör. hehe. Måste man lägga ut klippen på youtube först? aja , skitsamma.. jag får ta hjälp av någon expert som får hjälpa mig..


Min kära kusin Sara 'AYA' Brodin.. vi är oslagbara!





Mors-dag: Dagen efter Göransson Arena var det ju morsdag! Vi var utbjudna till mormor och morfars stuga på mat. mysigt värre.. älskar verkligen att vara i stugan när det är sommar.. Mormor hade gjort god sallad, bakat gott bröd och en härlig sommar tårta som efterrätt.. Vi åt gott, stekte i solen och tog vårat första dopp för i år! En riktigt riktigt härlig dag..


Min mormor och min mamma..ja, ni ser kanske vilken som är vilken?


Pappa och morfar..








och här kommer några bilder (skulle tyvärr ha lagt ut roliga videos här också, men jaaa.. kan ju sorgligt nog inte..) på jag och min vän Erika och jag och min vän Monika.. vi är som vi är okej.. =)


Jag pussar på min kära vän Erika, mys att hon käkat choklad!


och här kommer en sjukt vacker bild på mig och älsklingen!
jag ser allmän FET ut och jaaa.. sorglig bild faktiskt.. men skitsamma!

Hoppas ni inte blev alltför skrämda av mina bilder.. bakom bilderna så kan jag lova er sjukt mycket skratt iallafall.. herregud, det är konstigt att jag inte har magrutor! Iallfall så kanske jag borde avsluta med en bild som jag ser rätt normal ut på.. hehö. Hoppas ni mår bra som sagt, jag ska idag få hit mormor och morfar på mat och fira attdet var Sveriges nationaldag igår, vettefan varför, vad är det för speciellt liksom? men mamma vill så vem tackar nej till god mat å efterrätt? mmmm. inte Rebecka iallafall. Take care friends, ska uppdatera så FORT jag kan igen. PUSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: HERMELIN

sjäälvklart :)

2009-06-07 @ 17:08:08
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: lovisa

kul med massa bilder :D



sv; va bra :D joo, det är jag med! inte länge kvar nu alltså.. :D så ja, jag mår också bara bra ;)

2009-06-07 @ 17:52:11
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

15 :) hur gammal är du då? :)

2009-06-07 @ 18:14:21
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: jossan

Hejsan! <3 förlåt för sent svar och att jag inte varit så aktiv jag har haft en bloggpaus, nu är jag aktiv igen , i sommar ska jag ut och resa ;) själv?

kram

2009-06-07 @ 20:05:33
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar: haha, jag ska chilla gaaalet :D haha nejmen åka till västkusten, åka till min mormor och morfars sommarställe, kanske hyra en segelbåt, vara ute med vår egna båt, umgås, sola, bada , och så ;) du? <3

2009-06-07 @ 21:37:50
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Sis

I love you forever, I like you for always. As long as I'm living, My baby you'll be <3

2009-06-07 @ 22:50:43
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi åh taack :D ja, idag var de iaf lite bättre väder, men sen började de regna nyss igen ;(

2009-06-08 @ 16:02:12
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Daniella

Det är skönt det med :) Jo han var riktigt underbar ;) Hoppas han kommer till sverige fler gånger, men det tror jag! Har du sett han något?

2009-06-08 @ 16:57:01
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: ROXY

oh, massa mat! de gillas :D

2009-06-08 @ 20:09:14
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: härligt, vill också till london! :)

2009-06-08 @ 21:23:26
URL: http://andreans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0