Silly boy!

Hallå solstrålar! hoppas ni har fint väder för här i Sandviken har verkligen sommaren kommit kan jag säga! shiiit va varmt det var igår och har varit idag, är som utomlands tamefan! sjuuuukt härligt! Jag och Monika har gått promenad idag och sedan har vi varit ute på min gräsmatta och diggar musik, druckit litervis med vatten och stekt hela dagen, har varit underbart! Lika igår.. Ikväll blir det mys med älskot igen, film, stek? haha, cykeltur eller nått mys. För övrigt så saknar jag london så sjuuuukt mycket, måste fan boka resa dit snaaart!! Men snart sticker jag iallafall till Kreta och steker en vecka, ska bli underbart somfan! men man får passa på här i Sverige nu innan och vara ute så mycket man kan så man fixar brännan innan liksom, sen är det bara på med kokkos-olojan och låtas grilla. Hoppas ni mår bra iallafall snyggingar! Jag har inte mått bättre? allting är perfekt.. okej, inte precis allting, en sak som fattas tyvärr, men det mesta är perfa och de är så det ska va! Ut och sola med er stekare, jag ska ut igen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stekare!

2009-06-23 @ 15:53:21
Postat av: jossan

aa jag med :/ härliga bilder! ser så varmt ut :D ska du se morden i midsomer ikväll på tv? :)

kram

2009-06-23 @ 20:07:58
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: carro

sv:tack :D

2009-06-24 @ 00:02:28
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: ROXY

allt är guld :> med dig då rar?

är du på festival nu? :D

2009-06-24 @ 09:54:25
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0