Ljudet av ett <3 behöver ljudet av ett annat <3

Halloj muppar.. hoppas allt är kanon med er. jag är lite deppig för det här JÄVLA vädret som är här i Sverige..sommaren börjar lida mot sitt slut och skolan börjar snart igen, åhfyfan va jag INTE längtar.. usch, sommarlovet går för fört, tycker lärarna borde införa ett sommarlov som MINST ett halvår.. eller? ;) annars är det kanon med mig förutom de små detaljerna.. Ikväll ska jag in till gävle och träffa underbaringen Anneli som jag inte träffat på miljoner år.. eller nja inte så länge men har inte träffat människan sedan sista april.. och det är ju FÖR länge. men ikväll nuså... det blir väl förmodligen några fler som kommer förmodar jag. det blir spel, alkohol och annat mys, perfect...är laddad till tusen! och imorgon blir det lager 157 och kupolen med älskade aya. kanon med lite shopping, det behöver jag. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan fixa mig inför kvällen. Hoppas ni får det lika bra som jag kommer få det, ni kan ju försöka iallafall ;) älskar er snyggon!


Kommentarer
Postat av: em

Har du blivit usatt för grooming? Står om grooming på min blogg om du inte vet vad det är.

2009-07-27 @ 17:24:26
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: em

Har du blivit usatt för grooming? Står om grooming på min blogg om du inte vet vad det är.

2009-07-27 @ 17:24:28
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

taack sötis :D

2009-07-28 @ 08:28:39
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0