Kreta, here I come!!

Halloj sötisar! kom nyss hem från stan med mammsen, har handlat det sista och ska nu proppa ner det i väskorna innan dom stängs och är färdigpackade. iiih så pirrig.. ska upp vid 2 inatt, vid 3 åker vi och möter upp moster och kusinerna, sedan drar vi ner mot Arlanda. flyget går 08:15 imorgonbitti. ååh, gud va roligt det ska bli. börjar känna mig pirrig och få lite resfeber. haha usch. Gillar ni att flyga vänner? ni som har gjort det någon gång.. jag både gillar det och inte. det är så härligt, men endå inte. haha.. starten är absolut värst, usch, det som jag hatar och ogillar, sedan går allt perfa! så gruvar mig lite för starten, men jaja.. syrran har jag redan vinkat av eftersom hon har dragit ner till Stockholm för att träffa några vänner över helgen, (hon följer inte med oss denna gång eftersom hon jobbar och ej kunde få semester..) så lika tråkigt att säga hejdå, hon är liksom min andra halva, men får tänka att hon är med.. och det är ju endå bara EN vecka, men det är mycket ändå. iallafall att vara borta från min bästa! Men i augusti drar du och jag älskling, bara DU och JAG.. blir så mysigt. det laddar vi, ellerhur hjärtat?? säker på att du läser detta när du är hemma från Stockholm igen, och när du läser det ligger väl jag förmodligen å steker på stranden, tada! ;) nej usch va dum jag är, haha.. Nej nu måste jag och mamma packa färdigt allting.. sedan blir det Sällskapsresan som alltid (våran familj kollar jämt på Sällskapsresan innan vi åker utomlands, tradition you know) och sedan läggdags.. jag vet inte om jag ska vara uppe, vi ska ju ändå kliva upp 2? så jag vet inte om jag orkar lägga mig å försöka sova någon timme, det får jag se. hehe. Ni får ha det toppen här hemma snyggingar, jag steker i solen och dricker drinkar åt er, oroa er inte! ;) Jag hinner nog slänga iväg ett inlägg inatt innan vi åker, eller senare mot kvällen. hoppas ni mår toppen! Over and out, Peace!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det bra gumman! :)

2009-07-11 @ 14:26:22
Postat av: lovisa

sv; jaapp :D åh gud va mysigt! asså du får ha det BÄST! o sola och bada o dricka drinkar åt mig med ;) <33

2009-07-11 @ 15:59:48
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; de låter ju super de :D haha <333

2009-07-11 @ 18:38:27
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Storfisen

Saknar dig hjärtat, så mycket, men hoppas att ni har det alldeles underbart! <3

2009-07-15 @ 00:15:22
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0