I'm home

Haaaaaallå snyggingar! Nu har jag anlänt hem till kalla och tråkiga Sverige igen.. veckan nere på Kreta har varit uuuuuunderbar. sol, bad, god mat, alkohol och mycket skojj.. verkligen lyckat. men nu är jag hemma och har träffat storfisen, den bästa.. saknat henne så mycket. det är ju så, borta bra men hemma bäst! och även fast det är hur mysigt och härligt som helst med alla stränder och allting så är det ändå hemma hos min storfis jag är som lyckligast.. älskar dig hjärtat, föralltid. du och jag, de e så de ska va! Hoppas ni har fått lite sol på er här hemma iallafall, hehe. själv har jag legat och plågats i den HETA solen, det är ju sjukt skönt med vissa dagar blev det liiiiiiiiite för varm, när termometern ligger på 38-39 grader i skuggan när klockan är halv tio på morgonen är det lite för hett , haha. trodde jag skulle få solsting där ett tag men gick bra. hur som helst, hoppas ni mår bra och haft det bra när jag varit borta. Nu blir det roliga saker i sverige med familjen och vännerna, sedan drar jag iväg till Rhodos med syrran i augusti! Rhodos är ändå Rhodos, där ligger kreta under. that's it! Jag tänkte visa er lite bilder snyggissssar, men orkar inte ladda upp nu på en gång, men senare idag kommer det.. eller om de blir imorgon, det visar sig. ha det bra så länge så hörs vi! :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Älskar dig lillfis :)

2009-07-20 @ 18:51:24
Postat av: lovisa

sv; wiiie :D va skönt att höra att du haft det bra! säkert mycket skönare än hemma i sverige iallafall ;) haha <33

2009-07-20 @ 19:11:43
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0