Festival

Någon mer än jag som älskar filmen Festival? Jag har sett den två dagar i rad nu, tröttnar aldrig på den + att musiken som är med i filmen är huuuuur bra som helst. Martin Aliaga som spelar Marc i filmen är ju också hur bra som helst, så jävla snygg så det är ju sjukt. Om ni inte har sett den så har ni missat en film vänner, den måste ni se. Näääääästa år blir det fan festival för mig! frågan är vilken? Skulle ju till Peace and Love i år egentligen men blev ju ingenting.. vilken festival skulle ni vilja åka till? P&L , Hultsfred eller Roskilde? de är typ dom enda festivalerna jag känner till, sen är det ju bara Sweden Rock, men det är inte riktigt min musikstil så verkar onödigt. hehe. Ja, det är ju ett år kvar så har ju en tid att fundera vilken festival jag vill göra osäker! ;) Hänger ni med snyggingar??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, festival filmen är kanonbra! :)

2009-07-07 @ 20:12:03
Postat av: h

tack söta du!



Åh det var evigheter sedan jag så den filmen!

2009-07-08 @ 10:06:11
URL: http://halshammar.se
Postat av: isabelle

jag ÄLSKAR festivalfilmen jag med, och marc är så jävla snygg! mums

2009-07-10 @ 15:08:22
URL: http://isabellelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0