Ayis + Beccisss is the shit!

Hallå stekare! Hoppas läget är fint.. jag har haft en heldag med min kära kusin aya. Igår så skulle vi egentligen in till gävle och in på sommarkväll.. men drack tyvärr lite för mycket av det goda. inte så mycket men starkt. om ni vet absint så.. njaa, tror inte jag dricker det igen efter igår.. drack det förr med ante och thommy, men var ju inte alls mycket. och tro mig, jag tog inte mer än 3 shotar igår och har nog aldrig varit så full.. (köpte dock hem en sådan flaska på 60% från Kreta så är väl bara å dricka och se glad ut, tror att jag kommer få många hjärnceller kvar ;)) så det blidde ingen sommarkväll för mig..aya och viktoria som jag skulle in med fick skjutsa hem mig på en gång, sov hos aya eftersom mamma, pappa och syrran var borta. så tack att jag har dig aya, du är guld värld.. hade nog inte gått så hemskt bra utan dig :) jaja., sånt som händer. Nu har jag berättat helt ointressanta saker här också men vad jag skulle komma till var att jag sov hos aya och vaknade upp där, sedan tvättade vi hennes bil, fikade, käkade lunch, handlade inne på IKEA... sedan drog vi hem hit å fixade käk till mamma&pappa.. slägger upp en bild på det sen, det blev förjävligt gott.. aya och jag kan det där vi! Nu har ungen åkt hem och vi ska ses imorgon igen förmodligen, senare mot kvällen då ska jag vara med Eriiiiika.. blir fint det.. men nu snart ikväll så kommer Charlie och Lumpan hit för att kolla på film.. vet inte om vi ska göra det än men brukar alltid bli så därför skriver jag det. hehe.. förövrigt så funderar jag på om jag ska ta hål i näsan... inte någon ring eller så, inte min stil.. men en liten glitterpärla på vänsta sidan.. skulle det vara snyggt, skulle jag passa i det.. vad tycker niiii?? :) Keep in touch snyggon! 


Kommentarer
Postat av: Jasmine♥

Får hoppas på att vädret blir bättre så att man kan ha grillfest på stranden, känner verkligen för det nu! ;P

Vad ska du hitta på då? :)

2009-07-23 @ 20:59:55
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja absolut, den tiden kommer :) I helgen ska jag neråt landet, shoppa och hämta en bil :) SJälv?

2009-07-23 @ 23:15:35
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-07-23 @ 23:29:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0