Hej på er..

sötisar.. kommer ett sent inlägg nu.. men känner verkligen inte alls för att sova, tänker på för mycket saker just nu.. tror fan också att jag har resfeber som ska ner till Arlanda imorgon bitti.. då kan jag förstå att syrran har resfeber som ska resa till Australien.. hur ska jag klara mig vänner? :( tur att jag har Jonthe som peppar och som jämt lyckas få mig på topp vad som än har hänt, världens gulligaste och underbaraste kille, ett hjärta av guld och glimten i ögat, kan ju inte bli bättre. eller hur? slänger upp en bild på han här så kan ni dreggla lite! han har också en super gullig lillebror som heter Jesper, lika snygg som sin storebror! men synd brudar, får båda dom tillhör mig och Therese ;) Jonthe har iallafall en vääldigt fin blogg som jag tycker att ni ska läsa och kommentera. http://jontheericsson.blogg.se han kämpar mot sin leukumi, och enligt mig så finns det väl ingen annan som är lika stark och en lika stor stjärna som han.. förtjänar verkligen det bästa här i världen.. tur att jag fick kontakt med dig min hjälte.. du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt <3 ..


Kommentarer
Postat av: Kim

ja förstår det heh:p

ja det är ganska fint !:)

men jo jag har hört om sandviken för mina grannar brukar åka dit ganska ofta och hälsa på några släktingar eller nåt;)

men idag ska jag vara i skolan men mår inte så bra så jag får se om jag orkar hela dagen! sen ikväll har jag dansträning:)

dudå sötan ?:)<3

2009-01-19 @ 08:37:40
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vilken söt grabb!!

2009-01-20 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0