FRIDAY, I'M IN LOVE..

Freeeeeeeedag älsklingar! ;) äntligen! mmm.. är jättetrött nu, gick upp vid sex för bussen går tio över 7, usch ha aldrig tagit en buss så jävla tidigt tror jag. idag ska jag iallafall till skolan som ni kanske förstår, ha.. sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka direkt till vallhov och köpa löshår, sen ska hon skjutsa in mig och carro till valbo.. shopping! sen ikväll ska jag iallafall umgås med klappmongot carro så får vi se vad det blir.. nu har jag ju naturkundskaps prov, eller nu.. sista lektionen, hoppas det går bra, känns som att jag kan det rätt så bra iallafall.. ni får önska mig lycka till så kanske det går bättre ;) nej nu måste jag dra till bussen, ha't fint idag snyggingar! live, laugh and love! PEACE

Kommentarer
Postat av: Sis

Love you lilsis! <3

2009-01-30 @ 07:54:58
Postat av: Mikaela - hockeyfru

jadu vi är hos min sambos föräldrar nu så det blir att umgås med dom. självdå?

2009-01-30 @ 18:03:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0