knock on wood



taaack,
har ingenting jag behöver plugga idag, ska bara öva lite på en svenska redovisning jag har imorron, annars ingenting.. fyfan va skönt. har bara den imorron också, så då kan jag sova ut för jag har den kvart över 2. sen är det bara måndag och på tisdag äre AVSLUTNING!!!! och då på lovet ska jag och carlström boka resa också, får vi se vart vi draaar iväg för att få lite sol på oss.. underbart kommer det bli. Ååååh tänk att ligga på en strand i Grekland JUST NUUU!!! skjut miiiiig. egentligen så skulle jag behöva plugga på lovet men det kommer jag inte göra, jag har sjukt mycket i januari men det får jag ta igen då istället.. när det är lov, så ska det vara LOV också. that's it! Just nu så ligger morsan och städar golvet och jag underhåller henne med min underbara musik (tror ni hon gillar den?, njaa....) hehe, så snäll är jag! Syrran är ledig imorron så hon kommer hem ikväll igen, vi drar in till Gävle och hämtar henne vid 4. skönt att träffa henne igen! Blir förmodligen bara hemma ikväll eftersom hon kommer hem, blir film och sådär.. men imorron och på lördag blir det party, båda dagarna som det ser ut nu. och då looovar jag att knäppa kort, var länge sedan nu ;) .. hoppas ni mår suuuper, jag mår toppen idag, är så stolt över mig själv som pluggat så jävla mycket den här veckan (vilket jag INTE har gjort på läääääänge....) så....jag känner mig verkligen värd det här lovet!!!! nu ska jag hjälpa mamma lite, hon kan ju inte jobba ihjäl sig,. PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :)

2009-12-20 @ 15:41:58
URL: http://eemmagoode.blogg.se/
Postat av: emma

tack :)

vad gör dudå? kram

2009-12-21 @ 12:32:17
URL: http://eemmagoode.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; jaaa :D tre dagar kvar nu bara! vad har du önskat dig i julklapp då? ;) pusss

2009-12-21 @ 14:45:00
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: nickie

Jätte bra:)

2009-12-21 @ 15:02:38
URL: http://nickielidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0