I don't wanna be



yeeesss.. idag köpte jag flickan som lekte med elden på dvd, konstigt att den kom ut så tidigt? trodde jag aldrig, hehe.. bra det iallafall.. så den har jag kollat på ikväll, och käkat popcorn. måste bara säga det igen, Lisbeth Salander, så gryyyymt jävla häftig! tror jag ska bli som henne! vad säger ni? ;) hon är bara för cool! jag tror faktiskt jag ska lägga mig i tid idag (vilket jag aldrig brukar göra) för jag är grymt jävla trött och ska upp halv 7 imorron.. äntligen heeeeelg imorron!!! tack gode gud. och antar att det bara är att stå ut två veckor till nu innan lovet.. och nästa helg drar jag och syrran ner till stockholm på storshopping, ska bo på hotell och allting.. asmysigt kommer det att bli.. men det är ju inte som att vi inte har gjort de förr! hehe.. älskar stockholm!! jag SKA skaffa en lägenhet där, jag skaaa det så är det bara.. måste dock gå ut skolan först ju.. sen ut och reeeesa och SEN ska jag skaffa en lägenhet i underbara huvudstaden. hur som helst.... jag ska kika lite på mtv (typ den enda tv kanalen jag kollar på när jag kollar på TV) och sen hångla upp kuddjäveln. HELG IMORRON!! yäää


Kommentarer
Postat av: Trees

Jag har aldrig vart i sthlm haha, känner mig helt avsides^^ är det verkligen SÅÅÅ bra som många säger. Jag hade velat ha en lägenhet i London hihi.

2009-12-04 @ 13:59:33
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0