solen i ögonen


första konserten jag var på med Winnerbäck, i Uppsala!


och det här var den andra jag var på! Förra sommaren i GÄVLE!

tjena snyggingar! det blev ingen fest igår tyvärr.. men jag och Anneli var taggade så vi drack ändå, sen kom Alexander och Rasmus och gjorde oss sällskap, sen drog vi ut på stan osv.. det va jättekul! vi började dricka vid 5 så vi blev rätt... så fulla även fast vi bara va hemma, men eftersom vi drack under så lång tid så är jag inte alls så farligt bakis, lite huvudvärk men det får man ta. SKÖNT! jag sov över hos Anneli och vi gick väl och la oss runt 4, innan vi somnade så kollade vi på Scary Movie 3 , alltså.. jag vet jag kanske har dålig humor men det är bara för roligt.. haha! vi vaknade vid 9 men somnade om och sov till 12, och klockan 1 kom syrran med tåget och mamma skulle in och hämta henne och då åkte jag med på samma gång.. så nu är sis hemma också, skönt sådär de! och ikväll blir det WINNERBÄCK, ni kan inte ana hur länge jag har längtat efter det?!??! han är typ Sveriges största kung, love him!! det börjar vid 8 och slutar väl runt 11.. efter det ska vi hem.. syrran har ju inte sett 'flickan som lekte med elden' så vi ska mysa och kika på den! ni får ha det så fint ikväll, själv ska jag nu hoppa in i dööschen. PUSSSS, och håll tummarna på att jag får hans autograf!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Vad roligt!<3

2009-12-05 @ 18:39:24
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Emmis

svar; låter härligt ;) jodå! blir en lugn lördag framför teven och datorn ;) själv då?

2009-12-05 @ 19:57:50
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥

Sv: Härligt. :) Jag ska ha dansuppvisning =)<3

2009-12-06 @ 09:06:49
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; åååh va kul :D älskar lasse! var de bra då? :)))

2009-12-06 @ 15:32:22
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0