du hade tid..



tjena snyggingar.
sitter just nu och dricker mjölk och käkar mackoooor.. böjar vid halv 11 idag, skööönt! men då slutar jag 4 istället, så njae. fan va skönt det skulle vara om man började vid 9 och slutade 12. jag vill gå så varje dag! förlåt att jag inte skrev något igår men jag hade verkligen ingen tid till bloggen.. pluggade på somfan igår och gjorde faktiskt klar tre skolarbeten. så jag är grymt stolt över mig själv! ;) har jag lite mindre att göra iallafall, hehe. idag så blir det lika.. plugg, sen ska jag träna och sen får vi se.. på torsdag ska iallafall jag och fyra vänner gå på bio, 2012.. jag har ju inte gått på den än. hoppas den är bra! vad ska ni göra idag hooomies?

Kommentarer
Postat av: Elin

hah okej;)

2009-12-02 @ 08:46:14
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: FELICIA

ska va med ngra kompisar bara :) självdå?

2009-12-02 @ 16:20:34
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0