Dancehall Queen

Kalimera! Jag varnar er vänner, jag känner på mig att jag kommer sitta här och skriva hur mycket som helst nu, känns som jag vill säga allting jag har i skallen men då får ni sitta här och läsa tills ni blir uttråkade.. hehe.. men tar en lite längre text än vanligt iallafall.. Igår var det jättetrevligt.. jag åkte på 5-bussen till Anneli, på bussen trodde jag att min sista stund var kommen för det var så SJUKT jävla varmt, dog nästan, men som tur var blev det bättre när jag klev av bussen. Vi gick först till Hemmakväll och hyrde tre filmer.. 'Pojken i randig pyjamas' och två andra.. en tjejfilm och en skräckis.. kommer inte ihåg vad dom hette nu men skitsamma.. sedan gick vi till ICA och handlade hem massa mat som vi skulle ha till tacosen. mmmm.. vi är kingarna.. kanske vi ska satsa på att bli kockar? och är det någon mer än jag som verkligen älskar guacamole? ni vet avokado blandat med vitlök, tomat å shit.. mmmm. annars ger jag er ett tips att prova det någon gång.. för er som gillar vitlök är det kanon... och eftersom jag är ett stooort fan av vitlök (you know, tzatziki) så är det underbart. dock får man ju en sjukt fräsch andedräkt men sånt man får taa... Jaa.. iallafall när vi hade käkat maten så kollade vi på först filmen, och det blev då pojken i randig pyjamas..herregud vilken bra film.. ni MÅSTE verkligen se den ni som inte redan har sett den! jag har sett den en gång tidigare.. alltså jag finner inga ord, den är så bra.. ni kanske inte förstår vad den handlar om direkt, men judarna hade ju randiga kläder på sig.. och det handlar om hatet mot judar iallafall.. tänker inte skriva en kort sammanfattning av filmen för då kommer jag få skriva hur långt som helst.. men ni får inte missa den filmen, lova mig det. annars.. annars.. vet jag inte vad jag gör.. ni ska veta att den är SJUKT sorglig också, grinar varje gång.. usch. se den!! Sedan gick vi och mötte Micke som kom med halv tio bussen.. sedan kollade vi på tjejfilmen kanske 20 minuter men den sög hästballe så vi bytte och tog skräckisen istället.. var nog roligare för Micke skulle jag tro ;) skräckfilmen var faktiskt helt okej, lite seg och lite konstig men rätt bra ändå.. kommer ju inte ihåg namnet på den men handlade om... jaa.. äh skitsamma. under filmen pimplade vi cooola som faaaen också,. Morsan och syrran kom och hämtade mig vid typ 12 nångång, då åkte Micke med.. så vi diskuterade allting i bilen hem.. vi börjar i samma klass nu till hösten eftersom vi både har valt samma inriktning, sam-ekonomi. fatta... jag har gått med Micke sedan dagis till 6;an.. och nu 2;an och 3;an på gymnasiet.. blir ju perfekt det här! Iallafall så lovade vi varandra (eftersom vi både inte skötte skolan så bra nu första året) att vi ska kämpa tillsammans..vara bäst, och vi kommer självklart att lyckas! tur att jag har han då iallafall.. redan börjat planera vad vi ska göra för produkt till vårat eget företag vi ska driva i trean.. får vi väl se om vi lyckas och bli rika på det ;) We will succeed! Sedan så började vi snacka om fotboll och allting och då försökte han dra med mig till Stockholm på söndag.. derbyt mellan Hammarby och Djurgården.. haha.. så jag vart ju naturligtvis laddad så när syrran slutar idag så ska vi boka och hoppas på att biljetter där och till sgs bussen finns kvar.. förmodligen sååå åker både jag och syrran med.. yessssss! eftersom vi drar till Zakynthos på tisdag så gör vi så att om vi nu åker ner till Stockholm så kommer vi hem söndagnatt, sedan måste vi packa under natten, och sedan drar vi härifrån till syrrans lägenhet vid 4 på eftermiddagen på måndag.. sen på tisdagmorgon vid 4 skjutsar syrrans polare ner oss till Arlanda så vi är väl där vid fem och checkar in då eftersom planet går 06:15.. åååh gud va jag längtar!! sista veckan på lovet, utomlandas, Grekland, bara med syrran, KAN DET BLI BÄTTRE??? nääääääj.. åh sen börjar ju skolan jaaa.. men vafan, nu har jag Micke, det här kommer bli sjukt bra.. snaaart står vi på kullen och kastar mössorna i luften ;)...




Ikväll blir det iallafall en lugn kväll hemma med familjen.. sista innan vi drar iväg jag och syrran.. morsan och farsan ska iväg till Eskilstuna imorgon till några vänner vi mötte på Rhodos förra året.. så blir en sista familjekväll idag på sommarlovet.. men vafan, bara för att sommarlovet är slut så är det inte slut på grillkvällarna direkt, neeej fan heller.. dom fortsätter enda in i december.. jaaa. våran familj grillade faktiskt på nyår ett år.. är vi sjuk eller är vi? oh yes... men har faktiskt några polare som tjatar att jag ska hänga med på grillparty idag.. alkohol naturligtvis, men tror jag tackar nej faktiskt.. känns som att jag bara vill ha en sista kväll med familjen =) .. det bästa ändå liksom. skulle nog åka ut senare och bada också, senare ikväll.. Hursomhelst... imorron ska jag träffa Anneli igen, vi ska kika på Bengan och polarna från Uppsala som kommer hit och ska spela innebandy match mot vårat lag Aston.. hehe.. good luck grabbar! och sen mååååste jag paaaaaacka efter det. sen hem och fixa mig och sen paaarty sista gången i Sverige på det underbara sommarlovet! åhnej.. äh vafan.. sommaren 2009 har varit SJUUUUUUUUUUUUUKT jävla underbar! London, Kreta, Zakynthos, vänner, fester, familjen och alla andra äventyr.. äääälska sommaren! jag är redan laddad inför 2010 ;) Nuuuuu, SOOOOOOL!

Kommentarer
Postat av: RONJA

sv: ahaa :p i norrköping ska vi hämta en kinesisk nakenhund med hår på , haha :p powerpuff! :)

2009-08-07 @ 12:50:49
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: irma

tack så mycket :D!

skönt med fint väder, här steks det förfullt

2009-08-07 @ 13:15:23
URL: http://irmagranbom.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; låter härligt ;)

jaså derby minnsan. vilka hejar du på då? ;D

önskar att jag oxå kunde åka på derbyt! :<

2009-08-07 @ 13:29:30
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: irma

helgen blir det fest och jobba tror jag :) själv?

2009-08-07 @ 13:30:13
URL: http://irmagranbom.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; precis :D och jag hade mkt bra umgänge! hihi.

Nu flyttar jag, hörs när jag bor i göteborg :D hihi. ha det bäääst, pusss <3

2009-08-07 @ 13:43:24
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: emma

det lät himla härligt (: hoppas du får en mysig kväll. jag ska ha en överraskningsfest för min pojkvän (:

2009-08-07 @ 14:02:47
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Alexandra

SV: hehe, ja man vet aldrig. hoppas vädret håller i sig nu ett tag iallafall (: kram

2009-08-07 @ 14:04:12
URL: http://imalexandra.blogg.se/
Postat av: Sis

<3

2009-08-07 @ 22:33:24
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: anneli

hahah, fyyfan va ful jag är :D, skulle inte se bra ut om jag var kines .. taggad till tusen inför imån är ja iaf baby! :)<3

2009-08-08 @ 00:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0