sommaren.tjugohundranio

Halloj snyggingar! Det var ju inte igår jag skrev här.. Har varit rätt mycket nu, + att syster kom hem i lördags som ni säkert vet. så.. jag har spenderat mina dagar med familjen sedan i lördags.. förjävligt trevligt att ha henne hemma igen. och igår så var jag med Erika. fixade mat tillsammans och cyklade upp till ica och köpte godis. jaa, på en onsdag jag vet ,men vafan. man kan inte vara nyttig jämt ;) pluss att jag har börjat träna nu igen eftersom mamma och pappa har köpt en träningsmaskin hemma, och då lär man ju liksom börja träna upp sin kondition igen, måste ju försöka få kroppen i form eftersom man snart ligger och steker nere på beachen! Det var iallafall hur roligt som helst igår, är det ju alltid.. skrattade så att jag fick ont i magen. så roligt att umgås med dig hjärtat. alltid lika roligt. Idag så är det torsdag, och jag är ledig... gud va skönt det är. sååå är det bara morgondagen kvar innan lovet. vart fan tar tiden vägen? första året på gymnasiet har gått sjukt fort, höst-terminen bara rann iväg och lika så vår-terminen. men ja.. skönt det iallafall, för snart är det ju sommarlov också! herregud, snart sommar ju förfan. två månader kvar sen är det juni. kan inte ens tänka på det, sommaren 09 kommer bli så grymt bra! umgås med nära & kära och självklart så ska jag till underbara Grekland i år också, får se om det blir älskade Rhodos, eller om det blir någon ny ö vi provar. har ju bara varit på Rhodos och Kreta. jag är faktiskt sugen på att åka till  Zakynthos, det verkar vara sån grymt mysig ö. ska även till LONDON, mamma bokade i veckan. längtar så grymt mycket. åker dit med två tomma resväskor och proppar dom fulla med kläder, smycken, skor osv. lätt. sen är det ju efterlängtade P&L. jag, carro och ella.. kan det bli bättre.. och värre? nej ;) sommar 09, se upp! Nu fokuserar vi på påsklovet som kommer tycker jag. Imorgon så hämtar syrran upp mig efter skolan, slutar redan vid 11.30 och då drar vi på storshopping i Gävle och Valbo. känns som att jag inte har shoppat på hur länge som helst. ser jag fram emot. sen.. lovet. då blir det också shopping med Erika. fest också såklart.. är ju en viss person som fyller 17 också. vem kan det vara? ;) tyvärr så fyller hon när lovet tar slut, 14:e april.. tisdag. och då börjar skolan igen, och vi startar med samhällskundskaps prov. yippie. Nej, så födelsedagsbarnet ska ta ledigt då och förmodligen spendera sin stora dag på spa min sin syster. hoppas det blir så iallafall. så får vi se om jag får tag på någon lokal så blir det fest då på fredagen eller lördagen. ser jag fram emot. Nej.. nu vänner ska jag ner och fixa käk, ashungrig. hoppas det här inlägget duger någorlunda bra iallafall, kändes som att jag upprepade allting och hoppar från en sak till en annan men jaja.. alla är inte toppenbloggare! och finns det människor som har lite mindre i iq också, jag tycks tyvärr vara en av de drabbade. nu är bara frågan vad jag ska äta, ikväll blir det iallafall pannkakor, sylt och glass med Erika, underbart! Ha det fint och hoppas att ni mår toppen stjärtisar. TJING


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jo dte är bara bra , och med dej? :)

vilka härliga bilder :)

2009-04-02 @ 14:40:40
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Svar:

Jo haha det är jag på bilden med honom, min drömman! (: träffade honom då han hade en live konsert på radiohuset. Han är snygg och charmig, hehe (:



Åh Grekland är jättefint, har aldrig varit där, men eftersom Turkiet liknar Grekland otroligt mycket så vet jag (:

Är du ursprungligen grek eller? eller svensk om jag får fråga?

Kram (:

2009-04-02 @ 14:52:05
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Svar:

Jo haha det är jag på bilden med honom, min drömman! (: träffade honom då han hade en live konsert på radiohuset. Han är snygg och charmig, hehe (:



Åh Grekland är jättefint, har aldrig varit där, men eftersom Turkiet liknar Grekland otroligt mycket så vet jag (:

Är du ursprungligen grek eller? eller svensk om jag får fråga?

Kram (:

2009-04-02 @ 14:52:10
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: georgia

jag vet inte gumman, ska nog ut och njuta av vädret om de är så här skönt imorgon också haha :D sj?<3

2009-04-02 @ 15:24:58
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: sheima

på lördag blir det stan me en kompis (shopping) sen söndag vet ja ej :) dusjälv?

2009-04-02 @ 15:49:38
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag jobbar hela helgen, men imorgon skall jag se moto boy :)

du då?

2009-04-02 @ 17:12:03
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: steffi

HEJSAN, jag har ny design på bloggen, kika in & berätta vad du tycker om den, KRAM*

2009-04-02 @ 18:34:29
URL: http://adidaspower.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

sv: jag köpte en tee, hood, skor å en väska ;D

ska du köpa då?

2009-04-03 @ 12:42:38
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jaså, ja men det kommer gå så fort till studenten :) Det blir mys och jobb hela helgen!



Kul med resor!

2009-04-03 @ 14:53:58
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: L I S A

SVAR; Det blir mest mys, sj ? :D

2009-04-03 @ 18:35:35
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0