WINNERBÄCK


Syrran skrev ett inlägg igår om hur mycket vi gillar Lars Winnerbäck, och även hur mycket jag var hennes KING ;)
Såå.. eftersom hon är lika för mig så känns det som att jag måste skriva lika till henne.. Therese Gustavsson, det finns ingen bättre.. du finns alltid där, muntrar upp mig,  vi är inte bara bästa systrar utan även SOULMATES! Forever you and me baby! Som sis också skrev, hur roligt har vi inte ihop? På alla LW konserter vi har varit på, när han vinkade åt oss, alla låtar han har skrivit som vi lyssnar på och tänker på varandra, gråter ibland, skrattar ibland. Du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet, du har allt det där som alla önskar sig, JAG DIGGAR DIG! ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

I love you, and diggar you;)

2008-12-11 @ 16:40:15
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: silly

oh ja hatar honom! Han e så jävla estet emo så ja vill döö!!

2008-12-11 @ 16:54:31
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0