Söndag

Hallå gobitar. hoppas allt är bra med er. Jag har ont i huvvet och är yr, och jag vet precis vad det beror på .. min jävla kuknacke. usch, ska hugga av den eller nått sånt trevligt, är så trött på den. Anyway, mormor och morfar har varit här på lunch idag.. trevligt att träffa gamlingarna. Syrran jobbade på guldfynd idag så jag och pappa drog in till Valbo och hämtade henne. Sen nu ikväll blir det mys, tänkte först hyra en film men sen kom vi på att det är ju Wallander idag, får inte missas.. har sett reklamen här i veckan och det verkar ju bli jävligt spännande idag, så kolla på det om ni har tid tycker jag! Och imorgon är det skolan igen, börjar bli jobbigt faktiskt men som tur är så är det bara denna vecka kvar sen LOV, tack tack tack.. då blir det mys med familjen, party, julklappar, julmat och allt mysigt! Something to look forward to.. Jaa... nej nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det filmmys med de bästa.. hoppas ni får en bra söndagskväll. KYSS!  

Please baby, don't leave me.
I haven't felt like this before..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0