Taaaaaack!

Åååååååh va skönt! Nu är det JULLOV.. vilket innebär ledig, fester, mys, shopping och mycket mer.. Kan det blir bättre??? No way! :) Idag är det maskeraden också, blir nog så att Erika går ändå.. Nice! Gud va roligen helgen kommer att bli, känner det på mig.. Mamma ringe till mig för ett tag sedan och frågade om jag ville ut och fira och luncha eftersom jag fått lov, men jag får se.. vore ju trevligt.. Men får se om jag sticker till Valbo med Erika istället, känner för shopping!!!! :) Mysigt med lunch med mammsen också men.. Anyway så är mamma klar med min klänning nuuuuu! Mamma, du är värd mer än guld! Hon har hjälpt mig med min klänning till maskeraden, kommer naturligtvis upp bilder efter kvällen.. Men jag ska iallafall vara städerska ;) hahaha.. Gud va roligt det ska bli.. Älskar maskerader! Nu tänkte jag faktiskt kika på film, update senare snyggon!

 
Klickbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0