Runaway Train


Hej sockertoppar! Hoppas allt är bra med er? Jag mår sådär, täppt, huvudvärk, ont i halsen och trött.. usch.. Nej men jag ska inte klaga, har man inga värre problem än det där så är det ju inget att gnälla över.. finns dom som har det mycket värre och här sitter jag och klagar. Fy Rebecka! Iallafall.. skönt att det är fredag imorgon, helg! Det ordet är viktigt för mig, eller det är det nog för alla skulle jag tro ;) Imorgon har jag redovisningen.. neeeeeeeeeeeeeej! Jag och en annan ska stå och prata om Malta både på engelska och på svenska i cirka en kvart.. med bara stödord också, känns som att jag kommer vara en aning nervös och säga allting fel, verkligen.. men, oroar mig nog mer än vad jag behöver som mammsen säger, hon får jämt en att bli lugn när man behöver det. Mammsen, hur skulle det gå utan din hjälp? Jag skulle....gå under.. ungefär. Hela min familj, JAG ÄLSKAR ER! Så mycket hjälp ni ger mig, pappa har gett och ger mig.. det går inte att beskriva. Det skulle verkligen inte fungera utan er. Så grymt glad att jag har just ER i mitt liv.. Kärlek till er! Nu är det ju så att det är lite sådär synd att mamma och pappa inte brukar vara inne och surfa på datorn, eller jo, mamma då.. Men är väl inte direkt så att hon är ute och letar och läser bloggar folk skriver men.. min och syrrans läser hon iallafall.. och pappa.. Ja, blir svårt för han eftersom han inte ens kan sätta på datorn ;) Pappsen, haha you're the king! Är ju tur att syrran iallafall läser min blogg så hon kan läsa detta.. mamma och pappa har ju ändå hört att jag älskar dom några gånger, även att jag hatar dom också men det säger väl alla ungdomar till sina föräldrar om jag inte har fel? Och vi menar det inte, blir bara så. haha, ja... ;) Jag tänkte iallafall dra mig neråt nu, mamma är på grötfest med några tanter på jobbet, Therese jobbar och pappsen sitter nere i köket i sin ensamhet, så känns som att jag bör gå ner och göra honom sällskap.. får jag se om han har tid att lyssna på mig om jag tränar på redovisningen inför imorgon.. Ååh, wish me good luck! Det behöver jag ;)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll snyggjävlar!

Slänger in en bra men ändå lite sorglig låt såhär en torsdagskväll..
Denna låt kunde jag spela på gitarr när jag gick i nian, de ni ;)
Kanske inte är någon svår låt, vad vet jag? Men den räckte för mig. hah
För er som undrar så heter låten Runaway Train med
Soul Asylum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0