OCH...

..så var det måndag igen då.. fick ju nyss helg? jaja.. snart är vi där igen och då är det Lucia och tredje adverb.. mysmys. Ska strax till skolan nu, mamma var snäll och skulle komma och hämta mig. skönt att slippa cykla ;) Sedan slutar jag vid 2 tiden, så rätt kort dag, måndagarna går fooooort.. sen när jag kommer hem är det bara för Rebecka att sätta sig med sina jääävla gulliga skolböcker, prov på onsdag och torsdag.. historia och motion & styrka.. Historia? Finns det något tråkigare? Alltså nej, allting är inte tråkigt, men det vi läser om nu avlider man ju förfan av.. iallafall jag! Ända jag vill läsa om är andra världskriget ;) men, vi ska skriva en uppsats om vad vi vill och då ska jag skriva lite grann om det så.. blir väl bra ändå. och nästa vecka ändå, sista veckan har jag ett stooort spanskaprov som det känns som att jag inte kommer att klara, jag måste plugga! måste klara godkänt, kanske hjälper om jag tänker på att det snaaaart är LOV! :) jaaao. Hur är det med er annars? Allt bra? Haft bra helg? Längtar ni till jullovet? Julafton? Nej, jag längtar faktiskt inte så särskilt mycket till själva julafton, tiden före är mysigare.. Vi brukar jämt ha rimkväll, uppesittarkväll och så vidare dagarna före.. det som är mysigast! det längtar vi till.. Nej nu ska jag ner och dricka te innan mammsen kommer..
Hoppas eran första dag efter helgen blir fin snyggingar!



Kommentarer
Postat av: Sis

Älskar dig lillfis:)

2008-12-09 @ 08:31:53
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0