Ne-yo vs Ebba Grön

...Idag blev det så att jag var ledig från skolan, väldigt skönt.. bara imorgon, torsdag och fredagen som endast är att lyssna på rektorn? antagligen, sen är det äntligen loooooooooov :) Gud va roligt jag ska ha då, inte tänka på skolan eller göra något som hör skolan till ett SKIT. Nu när jag är ledig så har jag faktiskt pluggat rätt mycket redan nu, spanskan, har ett väldigt stort prov imorgon, men får hoppas det går fint.. Annars vet jag inte vad jag ska göra mer idag med min lediga dag, klockan är två.. tänkte kika på någon film, brukar alltid bli så för mig när man är ledig sådär! Tänkte slänga in lite låtar nu innan jag sätter på filmen.. Har bestämt mig att jag ska lägga in två låtar från två artister varje vecka.. Blir ungefär som på MTV.. Kankse väljer två artister som till exempel Madonna och Michel Jackson, och lägger in några låtar med dom båda, Madonna vs Michel Jackson typ. jag förklarar som nått jävla arsel men ni förstår väl lite grann iallafall ;) Och nu idag så har jag bestämt att jag ska lägga in låtar från Ne-yo och Ebba grön.. härlig blandning right? ;) Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0