Kevin Borg

Hellu sötisar =) Hoppas ni mår bra.. hade ni det trevligt igår? Sääääkert.. jag var som sagt på lusseinnebandyn.. var väl sådär då, typ lika som varje år.. men roligt att träffa allt folk.. det gick väl sådär för mitt lag, SP1B.. men ni vet, ni är ändå kingarna snyggingar! ;) You rock! Mamma ringde och talade om igårkväll att Kevin hade vunnit IDOL, faaaaaaaaaan va nice! Det var han verkligen värd, gud vilken kille alltså, verkligen glimten i ögat.. När han sjunger Living on a prayer.. oh my god! Han är ju fan lika bra som Jovi om inte bättre? ujuj, han blir farlig han ;) Alice var också jätteduktig, verkligen men Kevin var ännu bättre.. var synd att Robin åkte ur, för han tyckte iallafall jag var bättre än Alice.. men han kom ju iallafall på tredje plats så :) Ikväll blir det iallafall myskväll hemma med familjen. Therese är påväg hem från Stockholm nu, hon är hemma runt halv 10. Då blir det mysmysmys.. har saknat henne redan.. hon åkte igår ;) höm.. ojojoj, hur ska det gå i vår när hon blir borta 3 månader? Ajajaj, jag kommer ju gå under.. ni får hjälpa till och peppa mig varje dag då hörrni :) Nu ikväll på tv är det den där galan.. vet inte vad den heter? Anyway.. är typ 'världens flickor' eller nått.. den ska jag kika på.. Det handlar om att kvinnor könsstympas.. usch så hemskt! Det är så himla sjukt att tjejor våldtas, könsstympas, trafficking uppkommer osv.. dom som gör sådan mot barn/kvinnor borde fan...dödas.. nej men nej..va ARG jag blir! Usch.. jaja.. tycker att ni ska kolla på den galan faktiskt, är väldigt bra artister med också.. till exempel så är Kevin med. blir ju succé. sen är det nog väldigt nyttigt att se hur kvinnor och barn har det i vissa länder, man får nog sig en tankeställare.. Vill bara skriva en viktig sak här i bloggen, till en viss person. Jonathan Ericsson. detta är till dig. Jag har inte pratat med dig på länge nu, jag vet att du inte mår bra just nu och att det är väldigt jobbigt.. men ge inte upp vännen! Du har kämpat så länge med det här nu, jag vet att du kommer att klara det här. Jag vet inte om du läser detta, men om du gör det så vet du att jag tänker på dig hela tiden.. Kärlek till dig stjärnan, snart är du frisk! Nej usch, livet är verkligen inte alls rättvist.. nu ska jag ner och kolla på galan, ner med er ni också snyggisar. Ha en fin lördagkväll! :) Slänger in ett klipp från Kevin och ett från Robin som jag gillar vääääldigt mycket.. Enjoy! 

  

Kommentarer
Postat av: Syrran

I <3 You!

2008-12-14 @ 17:46:46
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0