Jul i vårt hus




Igår var det en riktig pysseldag hemma hos oss.. vi klädde granen, julpyntade, kokade knäck och gjorde annat gott julgodis och sedan på kvällen så hade mamma gjort massor av goda saker så vi hade ett litet julbord. jääälit mysigt :)
Måste säga att jag och syrran fick Singstar ABBA av mammsi och pappsen också. TACK TACK TACK! Har redan sjungit så mycket så att jag är hes. som det ska vara. snart köps det till fler skivor med blandade låtar på, det är så roligt. Så nästa fest vet ni vad som står först på listan ;) och nästa fest blri väl.. på torsdag? juldagen.. tagg på det då. och snart kommer ju nyår också, blir ju grymt roligt! Har faktiskt inte riktigt bestämt var jag ska vara, eller riktigt med vilka jag ska vara.. har väl planerat lite sådär med Ella och Frida, och blir väl förmodligen inte bara med dom.. blir nog roligt iallafall.. Vad ska ni göra på nyår superstjärnor? Nu ska jag ner och göra mer julgodis med mammsen, får aldrig för mycket julgodis! måste ha det på julen, får träna sen vafan ;) Ha't fint snyggingar.. Update seeeeeeenare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0