It's friday I'm in love..

Heeeej töntar! Idag är det FREDAG, bästa dagen såklart.. har även världens bästa låt som jag tänkte lägga in länken till så får ni lyssna på den, NI MÅSTE! ;) Ska till skolan nu så har bråttom, hinner inte skriva så mycket.. Syrran ska på Luciakryssning över helgen så hon åker idag, ta't INTE lugnt för faaaan ;) lev liiiiiiivet! Love you baby, I think you already know that! Anyway.. idag ska vi i skolan gå och kolla på lucia, så mysigt ju.. Jag vill vara lucia nån gång, måste jag försöka bli !! :) Ikväll är det lussebandyn också, good luck SP1B.. ni står högst på min lista! Så blir där hela kvällen, call me? Nej nu måste jag skynda mig.. Ha't bra pungisar! och glöm INTE att lyssna på låten ;) Älskar dig baby! SLUTA!
It's Friday, and I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0