I wanna be somewhere so far away..

Hej vänner! Hoppas allt är fint med er, jag börjar piggna till lite nu.. febern har gått ner så ska iväg hela dagen till skolan idag, och imorron är det redan fredag! Sköööönt.. imorron är det lusseinnebandy som gäller hela kvällen/natten, ska vara där och hejja på SP1B, kom igen snyggingar!!!! Ni spöar skiten ur alla ;) finns ju inga bättre? Anyway, faaan va fort det går, bara en vecka kvar i skolan innan LOV.. nyss var det sex veckor kvar. haha, jaa. Idag har jag ju ett till prov, i Motion & Styrka, kommer nog gå bra eftersom sakerna man ska kunna är jurätt självklara. Tre sakerna man ska göra för att må bra, vet ni det puckon? Sova, äta, träna.. grymt svårt! Men så det går nog bra, får jag hoppas. Idag efter skolan var jag iallafall sugen på att åka till Valbo för lite shopping. men vet inte om någon är sugen på att hänga med mig? Kan ju alltid åka själv men alltid roligt med sällskap ju :) Nu har jag en fråga.. jag vill ha ett par WESC hörlurar, hest ett par blåa, slänger in en bild på dom.. och nu är frågan vart man köper ett par PRECIS lika som dom på bilden.. Vet ni något ställe, så skriv förfan en kommentar vart! Dom finns förmodligen i Stockholm iallafall, kankse på PUB? Jag vet inte.. löser väl sig med det.. Nu ska jag ner och kika igenom häftet vi har prov på.. Meeeeeen..ha en underbar sag skitungar! I miss you fuckhead!

Bilden är klickbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0