HEEEELG


det är heeeeeelg och jag är GLAD GLAD GLAD!!! Låter väl bra? ;) är FREDAG, helg.. fyyfan va skönt! Åh.. och snaaaart jullov.. Iallafall så gick redovisningen jättebra idag, så sköönt att ha det gjort! Stolt över mig själv nu.. och då blir jag glad.. ;) Händer ikväll då snyggingar? Idol? fest? film-mys? Jaa.. jag hade ju tänkt vara hemma och mysa med familjen, men Jocke har tjatat med mig på fest, och jag måste komma tydligen.. han bjuder på drycken så okej då ;) Låter ju nice sådär det! Iallafall.. blir nog rätt roligt iallafall skulle jag tro, han sa att det skulle vara mycket folk och bli asroligt så jag får lita på han, annars får han stryk ;) nej men det blir säääkert roligt.. brukar det jämt bli. Imorse satt jag in en låt här på bloggen, om ni inte har lyssnar på den... vad väntar ni på? Om ni är deppiga, herregud, jag kan inte beskriva känslan jag får, blir så gryyyyyyyyyyymt glad! Iiiih, en till gobit är ju RAMLAR med hellström, örongodis, sätt på den! ;) När ni läst den här texten märker ni nog att jag är GLAD, den blev lite.. glädjespridande.. kanske var ett + för er som var deppiga ;)
Iallafall så ska jag och handla med mammsen nu, sen fixa mig, sen blire FEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!! :)
Ha en underbar kväll vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0