Fjärde advent!

Hej hjärtan.. hoppas det är fint.. Fjärde advent idag ju, vi ska klä granen, äta god julmat & gott julgodis, titta på film och ha det mysigt hela dagen.. Igår så var jag som sagt i Gävle, var inte särskilt kul.. kände ingen. eller några brudar från viken var där så var trevligt att se några man kände igen :) Var där med Ella, Frida, Angelica, Erika och John.. trevligt sällskap. Ringde även S, så jag fick äntligen träffa honom, var ju på tiden.. stod och pratade kanske 40 minuter eller så.. är ju lite komplicerat, vet inte vad jag ska göra..tycker om grabben för mycket.. men han har tyvärr inga känslor för mig så.. antar att jag får försöka glömma honom, jag kommer aldrig lyckas men är bara att försöka.. kärleken är svår, usch! och Angelica.. TACK för att du var där gumman. betydde verkligen mycket! Julia också, tack! Var tråkigt för jag tappade liksom bort ellis och fridis när jag gick och snackade med Simon.. sorry brudar! Får träffas och köra igen på juldagen ;) jag kommer ihåg svagt att vi snackade om det igår, right? Blir nice! Vi tog iallafall 12 bussen hem har jag för mig. sedan mötte jag syster på stan som skulle ut på krogen.. var ju trevligt, Lindis var hon ut med. trevligt att träffa snyggingarna.. jag drar med er två på krogen nästa gång istället ;) Vi skulle käka pizza.. som. alltid? men naturligtvis så hade ingen pizzeria öppet, så det fick bli Sibylla istället.. mos och strips för mig.. han som tog betalt trodde väl att jag var störd eller nått? Och jaaa... störd i huvvet som jag är så tog jag naturligtvis samma skor som jag hade i fredags, och jag var inte bra i fötterna... så nu är mina fötter väldigt... MYSIGA.. fyfan, aldrig mer, gick barfota där också ett tag, usch. jag tänker inte sätta på mig klackar på ett tag ;) bäst med gympadojor. Det var iallafall en trevlig kväll, faktiskt.. blev lite konstigt där när jag träffade Simon men.. ah. trevligt så länge det varade. Nu ska jag ner och klä årets julgranen med familjen.. ha det fint solstrålar, nu är det bara tre dagar kvar tills tomten kommer med klapparna! :) Gud så mysigt.. och imorgon ska vi ha rimkväll som alltid.. nu börjar riktiga julen, allt det mysiga som jag har längtat efter. hoppas ni får det lika mysigt som jag får det. Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Sis!

<3

2008-12-21 @ 16:10:03
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0