Dreaming of a christmas with you


Hej snyggingar.. Allt bra? hoppas på det.. själv går min förkylning aldrig över verkar det som, nu har jag fått någon form av ögoninflamtion också, usch.. måste bli riktigt frisk snart nu till julen när det händer så mycket roligt.. Ska snart iväg till skolan och klara av en till dag där, jag måste säga att jag verkligen är trött på skolan, för mycket läxor och prov. Jullovet som kommer nu är verkligen välbehövligt! Det är inte långt kvar nu :) Som ni kanske ser så har jag gjort en ny blogg, ett nytt namn.. försökte fixa en header till min förra blogg men jag lyckades inte, min kodmall var så konstig.. Antingen var det jag som sög på att fixa designen eller så var det fel på koderna helt enkelt ;) Jaja, nu har jag lyckas fixa min egen design på nya bloggen iallafall.. lite julig sådär! Ååh så mysigt med jul, bara tre veckor kvar idag. precis!! I helgen blir det fest, mys med familjen och fixa julgodis.. Something to look forward to. Nu ska jag kila ner och dricka te med syrran innan jag drar iväg till skolan. Hoppas eran dag blir fin stjärnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0