Are we human or are we dancer?

Halloj snyggskallar. allt är väl bra hoppas jag =) är trött, vaknade nästan nyss.. pappsen är hos farmor idag och syster jobbar i Valbo, så hon står väl där och dör typ, inte lite folk där idag. och jag ska först hjälpa mamma med städning, sen duschen, och sen ska jag på shopping.. till valbo, träffa syrran och förmodligen köpa en ny TV.. vill ha en sån där härlig man sätter upp på väggen. så jag får se vad jag hittar för något,  i ett rimligt pris ;) Sen ikväll så är jag VERKLIGEN laddad på fest, men jag vet inte riktigt om det är någon som har någon.. trist. alla ska vänta till nyår liksom. men jaja , jag får se hur det blir :) Nu tänkte jag iallafall hjälpa mamma med städningen, kanske kan tjäna en slant om jag har tur ;)
Hörs senare stjärnor!


Sorry but I got to be strong and leave you behind
You're on my heart just like a tattoo, I'll always have you..

Kommentarer
Postat av: ida

Haha händer idag då?:)

2008-12-27 @ 11:50:25
URL: http://jda.blogg.se/
Postat av: Ylva

fin blogg =)

2008-12-27 @ 16:10:22
Postat av: Anonym

diggar bilden ;)

2008-12-27 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0