17 december

Halloj snyggskallar.. Erika och Angelica gick nyss hem härifrån.. har tagit två hål i örat på Erika, hon var ju en aning nervös, haha gumman då.. blev ju bra till slut :) Nu sitter jag här i bikini, håller på och provar vilken jag ska ha på mig eftersom vi ska ha bad imorgon på styrkan och motionen för sista gången.. ska simma först, sedan får vi bubbla och göra det vi vill.. men jag, Erika och Angelica har snackat ihop oss att vi ska fjäska för Jonas så att vi slipper simma eftersom det är sista gången ;) vi får se om vi får våran plan igenom..  tveksamt eftersom det är Jonas vi pratar om.. haha anyway.. Imorgon är det redan torsdag, sista riktiga skoldagen denna termin, faaen va fort den här hösten har gått.. skönt! Nu har vi bara 5 terminer kvar tills studenten. DET TAGGAR VI ! ää, vafan lika bra att börja tagga i tid ;) Men först och främst så taggar jag fredag och lördag! Fest Fest Fest, härligt härligt härligt! Nej nu ska jag iväg och SOLA!

Mmmmmmmm, tack för att det blir LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0