15 december

Godmorgon snyggingar.. måndag idag vilket innebär skola, sista veckan nu!! Så grymt skönt. Kollar ni på julkalendern? Det har jag som tradition,om det är en bra kalender så kollar jag varje morgon ;) haha.. Men ni som brukar kika på kalendern har säkert sett något av avsnitten i år, kan jag ju bara säga att jag aldrig sett någon dåligare julkalender.. Förlåt för er som gillar den (finns det någon som gör det ens) men jag har verkligen inte sett något dåligare.. Såg första avsnittet och sedan dess har jag inte kollat, tänkte ge den en chans och kollade faktiskt imorsen.. tänkte om den hade blivit bättre när den har kommit igång riktigt men nej.. lika dålig haha.. vad är det för miljö liksom? Nej.. tummen ner för kalendern Skägget i brevlådan.. Anyway.. idag när jag kommer hem så måste jag verkligen försöka plugga, spanska, matte och svenskaprov i veckan.. om jag försöker plugga och göra mitt bästa sista veckan på höstterminen så känns det bra.. måste göra det! Sedan tänkte och och syrran åka och simma, bubbla och basta, mys sådär det! Men jag får se om jag hinner, annars får vi göra det på torsdag istället, då är jag fri :) Nej nu måste jag ner, får skjuts av mamma (som alla dagar typ) , va snäll hon är ;) Hoppas eran måndag blir nice mongon!


Oh, en taggar låt såhär det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0